Sunday, June 28, 2009

Aku Sahabat Yang Sepi


Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Masih di sini..
Mencari erti..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Dibiarkan sendiri..
Mencari kekuatan..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Sakit pedih..
Dirasa sendiri..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Sunyi kembali..
Bertaut di sanubari..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Hadirku tiada erti..
Pergiku terus sepi..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Miskin budi..
Jauh di hati..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Pilihan hati..
Akhir sekali..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Sepi di mata..
Sepi di hati..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Terus mencari..
Bukan dicari..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Tabah menanti..
Ceria kembali..

Hidup atau mati..
Aku sahabat yang sepi..
Sunyi sepi..
Sepi sendiri..



No comments:

Post a Comment