Wednesday, November 11, 2009

Leganya Dah Abis Exam...

Alhamdulillah... Hari ini tamat sudah perjuangan menghadapi peperiksaan akhir bagi semesta kelima ana di Universiti Kebangsaan Malaysia. Peperiksaan pada kali ini bukanlah mudah terutamanya bagi subjek Takwil Mushkil al-Quran yang sememangnya mencabar dan sebenarnya berdebar menanti keputusan exam nanti kerana pada semesta ini merasakan banyak subjek dengan 3 unit kredit.

Namun usaha telah dilakukan sekadar termampu bagi menghadapi exam pada kali ini. Sekarang hanya bertawakkal menanti keputusan nanti di samping doa terus dipanjatkan kepada Ilahi mudah-mudahan diberi keputusan yang baik pada semesta ini.

Selepas ini, warga mahasiswa Universiti Kebangsaan Malaysia akan bercuti. Menikmati kerehatan setelah selama tiga minggu bertungkus lumus memerah keringat minda untuk menghadapi peperiksaan semesta pertama sesi 2009/2010.

Ana juga insya-Allah akan bercuti. Hari ini ana meniti hari menuju ke Pulau Langkawi bagi menyertai OPKIM d'Mahsuri anjuran Persatuan Mahasiswa Kebajikan Kedah (PKMK). Akan bertolak pada hari Jumaat (Malam Sabtu) ke Pulau Langkawi selama 5 hari.

Jom!!!

No comments:

Post a Comment