Monday, October 18, 2010

Laman Tinta Ukhuwah (FB) dilancarkan...


Alhamdulillah… Laman Tinta Ukhuwah di ruangan facebook telah diwujudkan beberapa hari yang lalu dan ianya mendapat sambutan yang menggalakkan daripada sahabat-sahabat seperjuangan tidak kira sama ada lelaki atau perempuan. Tinta Ukhuwah (FB) ini dicetuskan bertujuan mengeratkan kembali hubungan persahabatan bagi batch SPM 2005 Meheliah. Segala aktiviti perbincangan adalah di “private”kan dan hanya boleh dicapai oleh ahli-ahli Tinta Ukhuwah sahaja.

Melihat kesuraman di laman group MEHELIAH SPM 05, Admin mencetuskan laman Tinta Ukhuwah ini kerana di laman ini, sahabat-sahabat dapat berhubung secara langsung dengan sahabat-sahabat ahli Tinta Ukhuwah yang lain. Yang paling meriah di laman ruangan Tinta Ukhuwah adalah di ruangan “chat”nya. Semoga ruangan Tinta Ukhuwah ini dapat memberi manfaat kepada sahabat-sahabat batch SPM 2005 dan semoga ia dapat digunakan dengan sebaik yang mungkin oleh ahli-ahli Tinta Ukhuwah.

Adalah diingatkan bahawa sebarang kenyataan yang dibuat di ruangan Tinta Ukhuwah adalah tanggungjawab diri sendiri. Pihak Admin tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kenyataan atau gurauan yang mengguris perasaan mana-mana ahli Tinta Ukhuwah. Semoga sahabat-sahabat dapat “Enjoy Yourself” ketika berinteraksi di laman Tinta Ukhuwah.

Admin meminta jasa baik sahabat-sahabat sekalian agar dapat membantu Admin meng“add” sahabat-sahabat yang tidak ter“add” lagi atau mungkin sahabat-sahabat yang baru menggunakan facebook ataupun mana-mana sahabat-sahabat kita yang terlepas pandang oleh Admin.

Sekian, Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment